تسنیم نوشت:

 نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور در اواخر عمر دولت مدال افتخار و سکه‌های بیت‌المال به اشخاص می‌دهد.

وی افزود: الهام نیز در مورد یاران امام زمان (عج) صحبت می‌کند که ما این دو کار معنادار را کار جریان انحرافی می‌دانیم.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: اهدای نشان‌ها و مدال‌ها با پول بیت‌المال است در حالی‌که مردم مشکلات اقتصادی دارند. این در حالی است که آقای رئیس‌جمهور 100 تا 150 سکه به افراد خاص هدیه‌ می‌دهد. همچنین صحبت‌های الهام در مورد یاران امام زمان (عج) به هیچ‌ عنوان مورد تایید مراجع تقلید نیست.

قاضی‌پور خاطر نشان کرد: امیدواریم دادستان کل کشور با این‌گونه اقدامات و کارهایی‌که پول بیت‌المال را حیف و میل و به تاراج می‌برد، برخورد کند.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نیز در پاسخ به تذکر قاضی‌‌پور، گفت: اخطار شما هیچ ربطی به دستور جلسه نداست.
/29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    99 3
    نگذاريد اين دولت ناموفق اينقدر از امام زمان هزينه كند. مراجع محترم عظام باور كنيد سكوتتان در اين زمينه ناراحتمان مي كند.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    97 2
    آقای قاضی پور مگر اطلاع نداری رسیدگی به اینگونه امور به مصلحت نیست مگر مصلحت نظام را در نظر نمی گیری اگه می بینی دادگاه ایتالیا برلوسکونی را به 7 سال زندان محکوم می کنه اونا مصلحت حالیشون نیست و جایگاهی در جهان ندارن و در ردیف کره شمالی و انگولا و جزایر کومور و بنگلادش هستن .نه عزیز به مصلحت نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    77 2
    ربطی به دستور جلسه نداشت ولی حرف درستی زدن و باید پیگیری بشه
  • حميد IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    25 3
    آقاي الهام حداقل نشان داد كه باطن و ظاهرش يكي است يك رو است مثل برخي از اصولگراهاي نون به نرخ روز خور نيست كه 7 سال و نيم از كنار احمدي نژاد استفاده كردند و منافع بردند وقتي ديدند دوره اش داره تموم مي شه و اقتصاد رو به قهقرا برده و مردم و مراجع منتقدش شدند اونها هم سريعا رنگ عوض كردند و شدند منتقد دولت! اما از طرفي افكار اين جماعت احمدي نژاديها خيلي خطرناكه و بسيار آسيب زننده به دين و مذهب شيعه.
  • مسعود IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    51 0
    آن زماني كه شخصي در نماز جمعه تهران . نامه هاي رييس دولت را به سران كشورهاي غربي اعجاز گونه و الهي گونه توصيف كرد كسي حرفي نزد ... آن زمان كه جناب مصباح در راي آوردن آقاي احمدي نژاد بحث نذر و قسم مومنين و دعاها را مطرح كردند خواب آن شخص اهوازي را مطرح كنندو پاي امام عصر ع را وسط كشيدند آن زمان كه جناب مصباح گفتند امام عصر ع براي احمدي نژاد دعا مي كند آن زمان كه جناب مصباح گفتند اطاعت از دولت اطاعت از خداست... آن زمان كه گفتند بر روي همه كرات عالم كسي اصلح تر از لنكراني نيست و بعد البته در چرخشي آشكار به شخص ديگري لقب اصلح دادند زماني كه بحث هاله نور را مطرح كردند و به جز آيت الله جوادي آملي - كه البته از ايشان در اين موضوع سوال شد و ايشان پاسخ دادند- كسي حرفي نزد زماني كه گفتند احمدي نژاد م